۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

ابطحی یا گالیله؟!!!

این هفته،هفته پر خنده ای برای احمدی نژاده.از اون خنده های نفرت انگیز که من یکی با دیدنش دلم میخواد قی کنم.آره اون باید بخنده و ما ملت خس و خاشاک باید به این خنده تف کنیم و تلوزیون ایران رو که مشاهده میکنیم دادو بیداد راه بندازیم و بگیم خاموش کن این وامونده رو.
نتیجه انتخابات و انتصاب احمدی نژاد انصافا زارزار گریستن داشت.
سرکویب تظاهرات با چوب و سیلی و فحش و باتوم زارزار گریستن داشت.
کشته شدن ندا با اون شکل فجیع هم زارزار گریستن داشت.
برنگشتن زندانیان و دستگیری سران اصلاح طلب هم ایضا.
اما هیچکدام ازینها به اندازه قیافه ابطحی هنگام بازجوییش زارزار گریستن نداشت.همه اونها با قیافه وارفته و با اون لباسهای حقیرانه زندان و دستهای لرزان و ادبیات تحمیلی شان فقط یک چیز را به من فهماند.اینکه این حرامزاده های دولتی چه کرده اند با دوستانمان که مجبور شدند اینقدر راحت دروغ بگویند و نقش بازی کنند.ابطحی با اون ادبیاتش گویی مسخ شده بود و این دادگاه مسخره فقط منو یاد دادگاه گالیله انداخت که در اون اظهار کرد زمین صاف و مسطح هست.
اما این پایان سناریو نیست.داستان همچنان ادامه داره و باید منتظر بود و دید بر سر هاشمی و خاتمی و موسوی چه خواهد آمد!!!

۱ نظر:

درخور گفت...

سلام
ميدوني امروز چه روزيه
با يادداشت روزي به نام خبرنگار در خدمتتون هستم